Lilypie Third Birthday tickers

Julius 11. Varosjaras...


Na hat itt lennek...tudom tudom terdedre fektetsz es jol elfenekelsz amiert nem jottem es megint lemaradtam az irasban.

De eleg nehez tartani az iramot mert felkelek eves,tevezes,kozben bnet aztan facbook,iwi es meg sorolhatnam aztan meg ezt is irni kene de kozben csinalnom is kene valamit 5kor meg mar megyek vacsivasarlokorutra es 6utan elokeszulodom aztan fozes vacsi es mar megyunk is aludni szal nincs idom.


Szombaton elmentunk kerultenezo korutra,hogy megnezzuk a keruleteket hol is szeretnenk lakast kivenni.Hat eleg nehez lesz a valasztas mert a legtobbje olyan belvaros szeru nagy utakkal es hazakkal semmi zold vgy nyugi vgy ilyesmi.Eloszor is bementunk a iTunes boltba nezni nekem telot de apacskanak meg nincs szemelyije addig nem vehetunk...iranyba vettunk a parkot.A parkon keresztulakartunk gyalogolni hat ebbol lett galiba mert nem olyan kicsi am...aztan meg egy csomot gyalogoltunk a Upper West Side-on hat talan itt mas de megis ugyanaz...ezt jol megaszontam.

Beultunk kajolni is egy kis kiulos helyre mert mar ngyon fajtak a labaim.Hat pont a nem a legjobb szenyot fogtam ki.Na mind1 megettuk irany tovabb.Aztan ott volt egy bolt utkozben jo kis rucikkal de meg milyen jo rucikkal gyorsban vettem is jo parat apacska tuti fel orat ott ult mire osszevalogattam megprobaltam fizettunk....huhh kicsit noveltem a happy hormonjaimat ;-)

Utana meg visszagyalogoltunk a Broadway-en egeszek a park vegebe es onnan meg egy csomot pedig mondtam neki,hogy faj a labam.

Vacsira azt hittem majd edes kettesben elso vacsink megtortenik marmint hazon kivul...aha majdnem o mar emailben lebeszelte a tudtomon kivul,hogy valami ismikkel megyunk vacsi es aztan bulizni :-@ na errol ennyit ez egy jo kis veszekedesbe torkollott de nem tom ha en nem kerdezek ra nem is mondja?Na mind1 marha durcas voltam aztan azt mondta ne aggodjak csak vacsi es 1-2ital lesz mondta nekik,hogy nem valami nagy buli....

Elmentunk ugy volt 6-osban fogunk vacsizni nem tudom emlekeztek e de akik szorgalmas olvasok tudjak hogy volt japanban latogatoba egy ismink NY-bol a modell barinojevel aki felig japan ;-) na veluk mentunk meg meg egy par jott...akik ropke 45percet kestek addig ott alltunk a barban a labaim is leszakadtak mar eleve az egesz napos setatol aztan meg csinosan puccba is kellett vagnom magam mert olyan etterembe mentunk+magassarku....na megjott a masik parocska es a 9:30-as vacsibol vegre 10:30kor asztalhoz is kerultunk :-@ Steak-et ettunk mert en arra voltam ehes...semmi extra de jo kaja volt.A hely viszont brutal..ez az etterem egybe van a barresszel es uvolt a zene szal semmikepp egy nem csenden meghitt beszelgeteshez van.

Vacsi utan esore mentunk ki...esernyok nuku igy elmente Matt szervalni nekunk valamit...a fiukkal egesz jot dumaltam de a lanyok...a modell lany 22 a masik csak meg olyan Paris Hilton-os marmint agyilag...szorakoztato de nem beszelgetopartner...


Matt hozta az esernyoket es atbattyogtunk 3-4utcaval odebb levo hotelbe aminek az alagsoraban ment a buli.A hely ngyon jol volt megcsinalva mert ugy nezett ki mint azok a regi kastelyszeru szobak tudod a szarvasfejjel meg a nagy festmenyekkel a falon.Tarsasag haat hagy nemi kivetnivalot de az egy jo dolog amit eszrevettem az az,hogy nem lehet sehol sem dohanyozni!!!!!!!!yuhuuuuuu milyen jo ma?Elmesz bulizni es nem fustszaguan mesz haza ;-) a bagosoknak kikell menni az epulet ele bagzani...az etterem es bar szinten ilyen volt.

Hajnal 2kor mondom embernek menjunk haza...persze egesz este nem ittam a kesoi eves miatt tele is voltam ejfelkor meg nem allok neki inni.Faradt voltam fajt a fejem...o meg aszongya most?Mondom igen most...azt mondtad 1-ital semmi orult ejszaka hat hajnal 2van mostmar mehetnenk haza...nem ngyon orult neki de gyoztem...en eleve kettesben szerettem volna vele lenni engedtem itt voltunk ettunk ittunk buli de mostmar aztan irany haza...persze meg o volt megsertodve...na mind1 ez egy masik sztory lenne...3utan kerultunk agyba...

4 megjegyzés:

  1. Merre fele néztek lakást? ... csak, hogy a térképen betájolhassam.
    Sajnálom, hogy így alakult az a napod, de a rucikról is tehetnél fel képeket.
    Látod valakinek a Paris Hilton félék jönnek be ... , de csak addig amíg mutatkozni kell vele. gondolom családot majd valaki mással fog alapítani.

    A volt férjem nekem is ilyen volt. Meglepit akart csak rosszul sült el. Abba nem szoktak belegondolni, hogy esetleg neked más terved van ... irgum burgum ... és még Ő dacoskodik?!

    VálaszTörlés
  2. Manhattanban vgyunk ugye es Uper west side-nal nezunk asszem.

    De ez nem is meglepi volt...csak o eltervezte a mi estenket...na erre meg naon pipa tok lenni mert en nem o vgyok hanem egy kulonallo szemely az a minimum,hogy szol ha mar nem kerdi meg.

    VálaszTörlés
  3. Az én párom is a "hátam mögött" szervezi a programokat. Aztán szól, hogy megyünk. Én meg nézek, mint a moziban.

    VálaszTörlés
  4. Akkor ugy latszik ez is egy ferfidolog...

    VálaszTörlés