Lilypie Third Birthday tickers

Junius 22. Vegre eltemettuk tekit...

Juni 16tol visszamenoleg bentvannak a kepek!

Ma valahogy a ramaty ido miatt nincs kedvem semmihez...eso season van es allandoan esik fulledt a levego...

Postra leugrottam feladni egy csomagot anycinak aztan utban hazafele bejelentkeztem keddre a lezeres helyre...meg ezt van aki nem tudja de 3anyajegyem lelezereztettem meg lombik elott es az egyiket nem teljesen sikerult kilezerezniuk....de a lombik miatt nem mehettem megint megkellett varni a vv eredmenyt.Miutan viszont kiderult,hogy nics senki a pocimban tudtam visszamegyek meg 1 lezerezesre mivel 6honapon belul vgyok igy ingyen van ;-) ingyen na jah az arban amit fizettem ez mar bele dukal...szal keddre beirattam magam aztan irany haza mert a szobatars barinoje befestette a hajamat 8-) vegre valahara emberi alakot oltottem :-P
Naon tetszenek az itteni festekek az enyemnek legalabbis nincs szaga nem mar es van benne ecsettol kezdve minden:


Asszem ma Patiekhoz nem megyek...biztos ugyis mennek masok is....kedden elmeletben hazamehet es max szerdan meglatogatom persze azert egy sms-t radobtam ;-)
Aztan apacska mikor hazajott kerdezte lemegyunk-e elasni a tekit...en meg mondom ok...Lementunk es megmutatam az altalam kiszemelt helyet...a haz foldszintjen van ahogy kijovunk az ajton avval szemben egy bokros resz...es ott van egy nagy ures terulet ahol szerintem nem fognak mostansag turni...na apacska megis kezdte az asast....en voltam a figyelo 8-)
Aztan belehelyeztem tekimet es elfoldeltuk...




A bokorra meg feltettem azt a kis muanyag viragot...hat ennyi....nyugodj bekeben Teki...


2 megjegyzés:

  1. Majd dobjál képet az új színedről!
    Kíváncsi vagyok rá.

    Sajnálom a tekit, de jobb neki és neked is így.
    Így legalább tudod, hogy nem került rossz kezekbe.

    Noah szép kis fiúcska!
    Sok tejcsit Patiéknak így ismeretlenül is.
    Pussz

    VálaszTörlés
  2. Nem valtozott a szin csak mar kezdett lenoni.
    Tekiugyben ugy ahogy mondod...o mar jo helyen van...
    Noah egy zabagep...de ez igy is van jol!
    Remelem jovore en is mutathatok hasonlo kepet ;-)

    VálaszTörlés