Lilypie Third Birthday tickers

Junius 16. Pakolas...

Ma azt a feladatot kaptam apacskatol,hogy valogassam szet a ruhaktol kezdve mindent mi megy hajoval majd,mi megy repzivel es mi megy a borondombe magammal...hat nem volt egyszeru feladat...

Eloszor is marha keson ebredtem meg valami fel2 fele igy lementem boltba feljottem es elkezdtem boszesen pakolni...marha nagy kupi van szerintem de mar nem sokaig kell birni mert 30-an koltozunk at a kozelunkben levo hotelbe...na ott mar nyugisabb lesz ez az egesz...a nagy kupirol mindjart teszek kepet is kar,hogy elotte nem tettem fel mert akkor latni lehetne a kulombseget...lemostam a borondjeimet is mert kint alltak az erkelyen helyhiany miatt...sot bedobozoltam az ocsemnek kuldendo 2doboz ruhat is ;-)

A kupi:
Jol kiurult a closet hja merthogy ez televolt am...


Jol kiurult a closetunk...jah merthogy ez itt ele volt ruhaval....

Este apacska keson jott haza aztan nekialltunk tevet nezni es az egyik japan adon egy musor szolt a teknocokrol...a zold teknocokrol azaz arrol ami epp nekem is van :-) Hogy ugye amikor ezeket megveszik az emberek az allatkereskedesben akkor meg olyan 2cm korul van a panceljuk...de ugye 22cm-resre nonek es harapnak majd es akkor mar nem lesz az a kicsi aranyos teki akit anno vettek...sokan ezt nem tudjak es bementek par allatkereskedesbe alkameraval mintha tekit szeretnenek venni...es hat volt ahol elore figyelmeztettek oket a nagysagra v olt ahol abszolut nem...marha erdekes volt es ngyon orultem,hogy ilyen kis hires tekim van...

Hajnal 3fele kerultunk agyba...

2 megjegyzés:

  1. Ez nem is kupi,mert nincs szétdobálva semmi:D
    Tekit sajnálom-itt mondom el,mert mostanában alig van időm valamire,de kávézás közben mindig benézek a blogodra.
    ((((((((( Nagy ölelés neked))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Nekem azert kupi ez mert minden hol minden olyan tatgy van ami nem oda valo...na most ertheto voltam...a tekim miatt ma is sokat sirtam...ngyon bant...

    VálaszTörlés