Lilypie Third Birthday tickers

Majus.28. Az a nap amikor egy uj elet kezdodott...





(Ez egy visszamenoleges beiras lesz...ezert a datumot azt a cim ele irtam.)
Az elso es egyben egyik legfontosabb nap az eletemben a punkcio volt(petek leszivasa a petefeszekbol).Ekkor dontottem ugy,hogy nekem igenis naplot kell vezetnem...remelhetoleg mindig lesz mirol irnom manapsag!


7:10 csorog az ora es apa kivonul a furdobe anyagot gyujteni

7:30 megvan a csomag , elmegyek furdeni,keszulodunk

8:00 uton vgyunk

8:15 Bemegyunk es ott ul 4no(egyedul)csak az en parom virit mellettem de szerintem a tobbi ferfi fent volt a szobakban anyagot gyujteni.Elkellett olvasnom egy papirt amibol kiderul,hogy 5nonek lesz ma punkcio(leszivas) es en vgyok a 2. kapok egy nevemmel ellatott rozsszin karperecet

8:20 behivnak uhura a tuszom oriasinak tunt mar es a masik oldalon meg mindha talan lett volna meg 1 persze nem akkora de mar talan hasznalhato kaptam valami szurit,hogy nyugodt legyek asszem

8:25 mind az 5no felindul az emeletre ugyhogy apacska mar mehet is haza

8:30az elso no megy atoltozni engem pedig bekuldenek a wc-be,hogy dugjam fel a kuppot amit a liftben adtak aztan ha kijott az oltozobol a no csere...4elfekvo volt ha jol emlexem mi meg 5-en nem is tudom hogy oldottak meg lehet mire az uccsora kerul a sor mar az elso ember tavozik is?!

8:40 lefektettek az elso not az egyik elfekvobe aztan engem is...betettek az infuziot aztan varni kellett 9:05 korul kezdhettek meg a dolgokat de lehet csak az idoerzekem nem volt jo lehet az elso not 8:50korul vittek be ha uccso lettem volna kesz lettem volna idegileg orultem,hogy en kovetkezem...ugye azt mondjak 5-10perc alatt megvan gondolom az en 1tuszommel hamar vegeznek En jovok besetalok a mutobe egyik noverke hozza a vizes flakont(infuzio) es tele van maszkos emberkekkel ngyon izgulok nem az hogy faj meg igy meg ugy csak maga ez a mi fog tortenni meg hat azert csak egy mutoben vgyok felulok az agyra es az asszisztensek egy ilyen monotom szovegben tudatnak velem valamit nem ertettem semmit se belole mert japanul mondta valami olyasmi lehetett,hogy mi leszunk a segedek es,hogy sok szerencset...foggalmam sincs de lehet csak a nagy megilletodestol nem ertem mit mondanak lefektetnek labakat fel,melegito pokrocokat tesznek a hasam fole es a labaimra ezen el is csodalkozom milyen kedves toluk mondjuk igen itt ez normal.Bejon a dokim elokeszit azt meg altatas elott.Aztan mondja,hogy ne aggodjak nem fogok erezni semmit mert majd alszom a vizespalackomnak van egy kis dugoja ahol benyomatjak a kabito cuccot marha jo erzes...vegre minnya nem erzek semmit...probalom figyelni az esemenyeket de csak egy nagy sotetsegre leszek figyelmes....nem vgyok magamnal...aztan a mutoasztalon ebredek a labaim mar normal fekvo pozicioban.Nem tudom hany ora lehet...elkezdek sirni...nem is tudom konkretan miert talan csak a gyogyszer hatasa...jon a noverke kerdi mi a baj...mondom nem erzem magam jol erre hoz nekem egy bodont azt hitte jon roka koma mondtam neki nem....aztan szolok neki,hogy kernek egy vizes zsepit...torolgetem a szam mer mar szomjas vgyok...jon a doki aszongya faj valami mondom nem es akkor neki mar angolul elmondom mi is van...aztan azt mondja most figyejetek 2petit szivtak le!!! Mar pont lecsereltem pedig a 2kacsas vonalzim is bneten jo jo tudom de 2peti...megint a siras jon ram na nem ugy csak pityergek. Nem tom mennyi az ido de jon a noverke,hogy megyunk az elfekvobe.hozza a zacsimat es fogja a karom...zavar a lampa leoltatom...es kerdem ihatnek-e azt mondja meg egy picit varjak...aztan megis hoz egy fini hohes c uccsit bar lehet hogy a keres es a kapas kozott eltelt egy ido en nem erzekelem...boldog vgyok de meg kaba nem tudok koncentralni a targyakra minden olyan mintha kancsal lennek...ezert meg egy kicsit becsukom a szemem probalok pihenni...felebredek pipilni kell hivom a noverket van egy gombom azt kell nyomni...megyunk wc-re erzem gyenge vgyok es csak remelem hogy nem ajulok el meg mielott nem jon a noverke vissza ertem wc-n is van gomb nyomom jelzem vegeztem visszabattyogunk es akkor mar a masik elfekvobe kerulok...megkerdem felvehetek e zoknit mert fazik a labam...asszem itt mar 10utan volt az oran lefexem es probalok pihenni hallgatok egy kis zenet.

10:45 egyszercsak jon a noverke,hogy mehetek haza atoltozom es lemegyek a lifttel,a foldszinten a szokasos napi rendeles folyik...meg leultetnek picit merthogy a doki megnez nem varok sokat 2percet es be is hivnak felkexem a szekre es valami gezgubacsokat vesz ki onnan kozli a jo hirt,hogy ugye 2peti lett es,hogy osszeteszik oket ICSI-vel (befecskendezik a spermat a petebe)es majd holnap 11kor telozzunk az osztodas miatt ...fizetek nem is tudom miert ez nincs benne az osszegben

11:00korul van....kisetalok a foutra es leintek egy taxit,esik az eso,ramaty egy ido van de nekem remelem ez egy szep napkent marad meg az emlekezetemben.Bedolok az agyba bekapcsolom a tevet es valami mesere teszem halkan....elalszom...delutan 3kor ebredtem fel mert a szobatars barinoje kopog,hogy kerdezni akar valamit valami vilagitasrol beszel egorol nem ertem...meg mindig kaba vgyok oltogaotm fel le a villanyt nem ertem mit akar....kellett par perc mire beugrott a konyhaba jotek kicserelni a lampat de o nem tudta melyik lamparol van szo.Hat ennyi...mindenkinek ngyon szepen koszonom a szoritast!!

Meg annyi jutott eszembe az irasom utan,hogy amikor ott fekudtem a mutoagyon csak az jart a fejemben Bridget akarmi is tortenik a szules ennel sokkal fajobb lesz...mindegy mit es hogy csinalnak ez ind semmi a javahoz kepest...kikell birni semmiseg lesz.Es hat tuleltem...jah es kaptam antibiotikumot is a fertozesek elkerulese vegett...hat ennyi tolrtent ma azon a napom amikor egy uj elet kezdodott.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése